Môže kniha zmeniť život ? Rozhodne, mne zmenila pohľad na vplyv človeka!

Napsal Harley Slovakia (») v pátek 1. 3. v kategorii Knihy, přečteno: 81×
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a onlinecea6d421214fc2e0658e4f41e6466b8c.jpg

Kniha ktorú mám na mysli sa volá "Psychologie ovlivňování - 99 tipů pro zvýšení Vaší převědčivosti" od autora Vít Prokůpek.  Je tam mnoho tipov ako byť dobrým v ovplyvňovaní druhých ľudí, ako dobre predávať svoje produkty, ako zapôsobiť na ľudí, byť obľúbenými, či ako dobre rozoznať presvedčovanie od ovplyvňovania. Kniha je napísaná zrozumiteľne, pochopí to aj laik ktorý nieje žiaden marketingový špecialista či psychológ, je graficky a čitateľne veľmi dobre spracovaná, praktická a plná skutočných príbehov či výskumov. 

30981

Výborný príklad uvádza jedna z mnohých kapitol v knihe.

Chcete si pořídit nové auto a vyšli jste si za tím učelem do autobazaru. Dychtivý prodejce Vám předvádí vůz, který se Vám sice líbí, ale jeho cena je vyšší, než kolik jste ochotni zaplatit. 

"To auto je moc drahé," řeknete.

"Ale je jen tři roky staré a má najeto pouze 35 000 kilometrů," zareaguje prodejce. 

Pravděpodobně tím vyvolá Váš vzdor. Slovo "ale" má totiž velkou sílu, vede k instinktivní reakci. Předznamenáva nesouhlas i konflikt. Možná jste se přistihli, že hned poté co zaslechnete "ale", přestáváte poslouchat a místo toho vymýšlíte protiargumenty. 

Před časem se mi dokonce jeden klient při našem koučovacím sezení svěřil, že dal své manželce ultimátum: "Pokud nepřestaneš používat slovo ale, tak se s Tebou rozvedu." Slyšel to jedovaté slůvko tak často, že to už nemohl vydržet...

TIP č. 5

Vyvarujte se slova "ale", pokud reagujete na to, co řekl jiný člověk. "Ale" je pozvánkou ke zbytečnému konfliktu a plodí nesouhlas. A zbytečně snižuje Vaši přesvědčivost. 

Je to celkom pravda, ak si vezmeme, že spojka "ALE" je významovo negatívna, niečo popiera resp. zamieta, a tak to vedie iba k neúspechom a nesúhlasom. Súhlasím s autorom, že slovo "ale" by sme mali obmedziť a nepoužívať ho v rozhovorch s ostatnými ľuďmi. 

V inej kapitole zase môžeme naraziť na celkom dobrý tip na získanie si nových priateľov, známych či obchodných partnerov.

Existuje jednoduchá technika, díky které se dokážete snadno napojit na neznámé lidi a rychle si získat jejich přízeň. Pomůže všem, pro koho je navazování vztahů obtížnější, ocení ji však i zkušené hvězdy společenských akcí. 

Nazývam ji "starý známy" a spočíva jednoduše vtom, že si vytvoříte příjemnou představu: když potkáte někoho neznámeho a budete se mít seznámit, představte si, že jde o někoho, koho znáte roky. Někoho Vám blízkeho, sympatického, Vámi oblíbeného. 

Díky takové představě bude Váš přístup k neznámemu člověku mnohem vřelejší a Vaše koverzace plynulejší a příjemnejší.

TIP č. 23

Když se seznamujete s neznámym člověkem, využijte techniku "starý známy". Spočíva v tom, že si svého nového známeho představíte jako někoho, koho roky znáte a máte ho rádi.

Cea6d421214fc2e0658e4f41e6466b8c_2

Kniha je dostupná na:  www.psychologie-ovlivnovani.cz

Rozhodne odporúčam si kúpiť a prečítať túto knihu. Obsahuje praktické rady, cvičenia, testy a príbehy zo života, ktoré sa nám v živote môžu a budú hodiť. Nezáleží či sme pracovníci v obchode, fabrike, marketingu alebo inom odvetví, pre každého je tam niečo čo môže získať do svojho života. 

Štítky: kniha, život, zmena
Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
Článek ještě nebyl okomentován.


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
[*1*] [*2*] [*3*] [*4*] [*5*] [*6*] [*7*] [*8*] [*9*] [*10*] [*11*] [*12*] [*13*] [*14*] [*15*] [*16*] [*17*] [*18*] [*19*] [*20*] [*21*] [*22*] [*23*] [*24*] [*25*] [*26*] [*27*] [*28*] [*29*] [*30*] [*31*] [*32*] [*33*] [*34*] [*35*] [*36*] [*37*] [*38*] [*39*] [*40*] [*41*] [*42*] [*43*] [*44*] [*45*] [*46*] [*47*] [*48*] [*49*] [*50*]   [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel dvanáct a devět